marți, 22 august 2017

Protejarea sanatatii in Africa de Est

de Paul Drosu
      BOLI TROPICALE
     In nu foarte indelungatul rastimp in care am inceput sa urmaresc mediul online dedicat calatoriilor, am constatat ca multi romani care au calatorit sau vor sa calatoreasca in zone tropicale si ecuatoriale din lume, acorda o atentie foarte mica modului in care isi pot proteja sanatatea sau chiar viata in aceste zone minunate ale lumii, dar zone care ascund multe pericole si boli, mai ales pentru noi, cei care traim si suntem obisnuiti cu o clima temperata si care nu avem nici o minima auto-imunizare genetica pentru acele boli. In plus, avem si tendinta sa extrapolam siguranta destul de mare a mediului nostru temperat si asupra zonelor tropicale si ecuatoriale. Eu am calatorit destul de mult prin lume (de 2 ori chiar am fost in jurul lumii, asa numitul RTW – Round The World -), cateodata prin zone periculoase sau foarte periculoase pentru sanatate. Toate calatoriile mi le-am planificat cu multa grija, punand un mare accent pe protejarea sanatatii, a mea si a sotiei mele, pentru ca nu am vrut ca dupa cateva calatorii in zonele tropicale sa fim doborati de vreo boala „exotica” si astfel sa ne fie foarte greu sa mai putem reveni si alta data in aceste minunate locuri de pe Pamant. Din pacate, la noi in Romania este greu sa te documentezi pentru acest subiect, nu intru in amanunte si de ce, caci scopul pentru care scriu acum nu este acela de a critica, ci de a incerca sa va ofer niste informatii pentru care vreodata, poate, ma veti aprecia…Asa ca a trebuit sa citesc foarte mult, inclusiv pe paginile agentiilor specializate in acest domeniu ale guvernelor american, britanic, australian, francez…Iar experienta proprie din 
Citeste mai mult aici !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu