joi, 29 martie 2018

Varza de Marakesh

de Butterfly
    Iote pozna ca am ajuns destul de devreme pe aeroportul nou nout, abia scos din tipla al Marakesh-ului si dupa ce am completat formularele de intrare in tara cu singurul pix al grupului, ne-am bucurat sa ne dezmortim picioarele dupa un zbor de aproape 4 ore.Afara, soare cu dinti si un zambet larg marocan de intampinare din partea ghidului local, baiat fain si saritor. Ne incarca intr-un microbuz si ne duce prin orasul curat si cu niste copaci foarte bine “coafati”, pana in apropiere de hotelul in care vom locui pe parcursul acestei vacante. Va voi povesti despre el intr-un articol separat. Ce va voi spune acum este ca hotelul nostru era plasat ultra-central, in piata principala a Marakesh-ului, piata pe numele ei Jemaa el-Fnaa, la doi pasi de Medina sau bazarul local adica in buricul targului, in inima pulsanta a orasului.
Dupa cazare am fugit urgent sa luam aer marocan la purtator si ne-am afundat adanc pe stradutele animate. Am schimbat ceva euroi la o casa de schimb recomandata de ghid si am constatat cu mult haz ca de pe bancnotele marocanilor ne zambea gales… Borcea!
Pentru ca matele noastre dansau lambada cerand de 

Citeste continuarea cu un click aici !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu