vineri, 30 iunie 2017

San Remo - capitala Rivierei italiene

de Nuti Iancu


SAN REMO ,asezat intre munte si mare ,cuibarit intr-un golf protejat de doua promontorii - Capo Nero si Capo Verde ,este eleganta capitala a Rivierei italiene ,oras cu o clima blanda ,cu peisaje incantatoare si dealurile pline de trandafiri .Sa te trezesti dimineata ,si de acolo de la orizontala ,sa ai prilejul sa privesti o intindere albastra de apa acoperita de o alta intindere albastra nesfarsita de cer. ..Ce priveliste minunata! Am trait acest moment cand am ajuns noaptea in San Remo la cazare ... dar,nici nu banuiam ce surpriza ma asteapta in dimineata zilei urmatoare..Recunosc,in fata unei asemenea maretii a naturii ,m-a cuprins o stare de fericire deplina.O liniste senina ,un soi de cereasca beatitudine mi-a cuprins fiinta intreaga.

Apoi, ametita de atata fericire, mi-am indreptat privirea spre palmierii de pe Corso Imperiatrice si de pe faleza de mozaic multicolora ,ce se despicau maiestuosi in fata ochilor ; vegetatia luxurianta ,trotuarele – o broderie de flori .Toate acestea si multe altele m-au pus in situatia de a-mi pune intrebarea daca nu cumva exista un Creator ,de o inteligenta suprema ce a reusit sa redea in detaliu o lume atat de frumoasa..Am imortalizat cateva imagini din acest tinut ,unde soarele rasare cu cea mai linistita si blanda lumina ,iar noaptea cand rasare luna ,esti deja transpus in aceste locuri pe care nu ai cum sa le mai uiti vreodata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu