marți, 5 septembrie 2017

Incursiune in Canionul Tara: merita sa te aventurezi aici?

de Cristian Cezar Han
  Multi ma intreaba daca merita sa vezi Muntenegru, deoarece vor sa aleaga o excursie in aceasta tara (Muntenegru 10 zile), implicit urmand sa vada si Canionul Tara. ,,Oare este periculos acolo?,, Se pare ca aceasta intrebare macina multi turisti, deoarece toata lumea stie pentru ce este cunoscut Canionul Tara. Nu doar ca este al doilea ca marime dupa Marele Canion din S.U.A., dar romanii nu prea isi amintesc cu placere de el. Ca sa nu mai intru in amanunte, va voi spune astazi daca este periculos sau nu Canionul Tara.
   Dupa amiaza, am ajuns in tara cu numarul 10, iar peisajele sunt de nota 10. Stiu ca urmeaza sa vedem Canionul Tara si ca vom face o oprire la faimosul pod Djurdjevica.
    Probabil ca acum, dupa ce ati vazut podul, veti intreba pe unde am urcat sa fac poza si veti fi curiosi sa aflati de cat timp este nevoie sa ajungeti aici din parcare. 
   Raspunsurile sunt:
1. Nu am urcat nicaieri, nu este nevoie sa urci ca sa realizezi fotografii! Poza este facuta din spatele unui magazin de suveniruri si terenul e sigur (este plat).
2. Din parcare nu cred ca am facut un minut. Dupa ce am traversat podul, am poposit aici doua ore.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu