sâmbătă, 26 august 2017

Din seria "Comorile Munteniei" - Lacul Vidraru

de Cristian Cezar Han
   Ştiți ce îmi place mult în turism? Faptul că deciziile pot fi spontane, că ai ocazia să stai unde vrei şi să faci deplasări unde vrei, că nu te întreabă nimeni ,,De ce ai întârziat,,? sau ,,Unde mergi? Avem treabă cu tine,,. Sună stresant, însă turismul este un domeniu ,,free angagement,, (eşti liber în decizii, dacă eşti stăpân pe situație, normal).
 Exact aşa am ajuns la Vidraru: am hotărât brusc să continui traseul din Piteşti spre Curtea de Argeş-Arefu-Vidraru, după ce văzusem o mănăstire din zonă (Vâlcele se numeşte mănăstirea).  Deşi era foarte aglomerat şi jumătatea lunii august, am traversat oraşul lui Negru Vodă şi am inceput să fim găzduiți de munții cea mai frumoşi din România, părerea mea.

 La Vidraru vă recomand plimbarea cu vaporaşul. Merită, dar atenție, nu au loc multe persoane. Se mai stă şi la coadă chiar uneori. De asemenea, atenție cu deşeurile! Fiind în România, nu prea există amenajări pentru aşa ceva. Sau poate există, dar nu în zona turistică. Aşa că aveți grijă, poliția mai face patrulă pe acolo!
La întors (pentru că nu vorbim despre Transfăgărăşan deocamdată) vă recomand să serviți masa la Bella Vista, în Căpățânenii Ungureni. Merită asteptarea. Şi nu ratați Cetatea Poenari!
 Cam atât am avut de relatat, sper că am reuşit să vă conving să faceți o excursie măcar la Vidraru, de altfel puteți să faceți multe excursii în zonă.Opțiunile sunt multiple. Vă urez drum bun! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu