sâmbătă, 12 august 2023

Piazza Navona - de la stadionul lui Domitian la elegantul loc de astazi


de Ioan Laslo
Am ajuns din nou la Roma si nu puteam rata o vizita in Piazza Navona, unul dintre cele mai elegante locuri din Cetatea Eterna. Vechiul stadion din vremea lui Domitian isi pastreaza forma ovoidala, insa gradenele au fost inlocuite cu o serie de cladiri care gazduiesc hoteluri, restaurante sau Basilica Santa Agnes. Bernini si-a lasat amprenta inimitabila prin Fantana celor Patru Fluvii, loc de intalnire pentru multi turisti. Am gasit piata mai putin populata decat de obicei, însă cu același farmec aparte. Dar cel mai bine este sa las imaginile sa vorbeasca. Am inregistrat live si comentariu de atmosfera, fara promter sau pregatire prealabila, ca de obicei. Bucurati-va de imagini, deoarece ele sunt mult mai graitoare decat orice alte cuvinte!

2 comentarii:

  1. Am fost impreuna in excursia la Roma. Cel mai frumos oras mi-a fost prezentat de cel mai bun ghid. Va felicit!

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunteti foarte amabil, dar eu nu cred in CEL MAI. Important este ca v-a placut Roma! Poate reveniti cu alta ocazie, pentru ca este un oras cu obiective foarte numeroase, greu de atins intr-o singura vizita. Pe curand!

    RăspundețiȘtergere