vineri, 10 februarie 2023

O plimbare prin Assisi

de Ioan Laslo 

Nimic nu este mai frumos ca Assisi! Sau cel putin asta sustin italienii... In ultimii ani, am avut ocazia sa merg des pe acolo (cu ocazia circuitului Christian Tour) si sunt perfect de acord cu ei. Am facut filmarea in plina pandemie, cand putini aveau sansa de a calatorii. Toti turistii tind sa vada in primul rand biserica cu numele lui San Francisco, patronul spiritual al Italiei. Si este normal acest lucru. Apoi insa, este bine sa incerci o plimbare lejera pe stradutele acestui orasel fabulos. Filmarea de mai sus este facuta pe aceste stradute si este insotita de un mic si improvizat live comentariu. Sper sa va placa! Si...va astept si pe dumneavoastra! Daca v-a placut, va puteti inscrie in circuitul Italia D Amore cu un click aici !

4 comentarii:

  1. Eu am fost prima data la Assisi pe un circuit si am profitat sa vad picturile lui Gioto in biserica. Este fabulos interiorul. Vazand aceasta filmare, imi doresc sa revin pentru a gusta si atmosfera orasului. Pe curand si Prieteni mereu!

    RăspundețiȘtergere
  2. Superb Assisi,minunată Italia!...
    Dea Bunul Dumnezeu să ne revedem cu bucurie în cât mai multe și speciale circuite!
    Drum bun, timp frumos și oameni de excepție!

    RăspundețiȘtergere