sâmbătă, 11 februarie 2023

In extrasezon, pe Costa Blanca

 

de Ioan Laslo

"-Tu cand mergi in concediu?
- Eu lucrez in turism!" 

De ceva ani am inteles toate sensurile acestei conversatii. Sunt liber doar in extrasezon, cand incerc, pe cat posibil, sa ating destinatii noi. Este exact ceea ce am facut la inceputul lui februarie, cand am incercat sa driblez saptamana de frig de la noi si am zburat in Costa Blanca. Numai ca extrasezonul aduce uneori destule surprize. Un simplu drum cu trenul (Tram Metropolitan ii spun ei) de la Alicante la Denia poate duce la o adevarata epopee. Ca sa fiu mai bine inteles, dezvolt puțin ideea. Trebuia sa merg aproximativ o ora si 20 de minute pana la Benidorm, apoi sa schimb si sa ajung la Denia, in aproximativ inca o ora. Legatura perfecta, la cateva minute in statia Benidorm Intermodal. Doar ca socoteala de acasa, cu cea din... tren... Asa ca am ajuns la Benidorm, unde ni s-a comunicat ca trebuie sa coboram in statia principala si de acolo o sa fim transbordati cu un autobuz spre Benidorm Intermodal. Se lucra la remedierea unei stricaciuni la sina intre cele doua statii. Ajuns in statie, am realizat ca autobuzul circula doar din ora in ora. Am aruncat o privire fugara prin Benidorm, apoi mi-am pus masca in autobuz(la ei este obligatorie si acum in mijloacele de transport in comun!), am mers vreo 3 km prin statiune, la Intermodal am realizat ca pana la plecare mai asteptam vreo 30 de minute. Am luat-o apoi catinel si.....surpriza iar. La Teulada toata lumea jos. Vine un alt tram(desigur peste alta jumatate de ora!). Bine ca am ajuns in final la Denia. Recapituland, cam ce trebuia facut in aproximativ 2 ore si 30 de minute, ne-a luat patru ore mari si late. Ca sa te bucuri de vacanta in extrasezon! Filmarile facute la fata locului au farmecul lor. Haideti sa le urmarim ca pe un vlog!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu