luni, 14 februarie 2022

Varsovia normala, in plina pandemie

 de Ioan Laslo

Am avut ocazia de a calatori si in plina pandemie. Am prins ferestre care ne-au permis sa ne satisfacem placerea de a ajunge in locuri frumoase si, chiar daca la noi lumea era siderata de ceea ce se intampla, am reusait sa descopar si oameni realisti, care au incercat sa isi duca viata mai departe cat mai normal cu putinta in conditiile date. E departe de mine gandul de a contesta masurile de la noi sau de a intra in vreo polemica. Dar nu puteam sa nu constat ca ,,iesind din cercul nostru stramt,,  lumea putea fi vazuta si altfel. Aflat la Varsovia m-am convins si vin sa va conving cu filmarea facuta acolo si pe dumneavoastra. Pentru ca eu m-am bucurat, pentru cateva zile, de normalitate intr-un moment in care pe toata media se vorbea apocaliptic. Iar daca prima filmare este pe esplanada din apropierea Palatului Regal, in cea de a doua va invit pe stradutele din Centrul Vechi, atat de frumos refacut de polonezi dupa catastrofalele bombardamente din Al doilea Razboi Mondial. Nu adaug aici mai multe, deoarece am comentariu live, cu emotia momentului pe filmari.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu